
Regulamin Programu Lojalnościowego
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
SKLEPU INTERNETOWEGO POTTERMANIA.PL
§1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w Programie Lojalnościowym prowadzonym przez Sklep internetowy pottermania.pl (dalej jako: „Sklep internetowy”)
- Program Lojalnościowy ma na celu nagradzanie stałych klientów za ich lojalność wobec sklepu oraz zachęcanie do regularnych zakupów.
- Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest dobrowolne i bezpłatne.
- Program Lojalnościowy jest prowadzony za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Akceptacja niniejszego Regulaminu jest dobrowolna, lecz konieczna w celu skorzystania z programu lojalnościowego Sklepu internetowego.
§2
Warunki uczestnictwa
- W Programie Lojalnościowym mogą brać udział osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, którzy zarejestrowali się na stronie sklepu w usłudze „Konto Klienta” oraz zaakceptowali zarówno „Regulamin sklepu internetowego”, jak i "Regulamin programu lojalnościowego” (dalej jako: "Uczestnik")
- Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie indywidualnego Konta Klienta w sklepie oraz dokonywanie zakupów po zalogowaniu się na to konto.
- Uczestnik korzystający z Programu Lojalnościowego może posiadać tylko jedno Konto klienta.
- Konto może być powiązane wyłącznie z jednym adresem poczty elektronicznej stanowiącym adres poczty elektronicznej, do którego przypisane jest Konto klienta w Sklepie Internetowym. W praktyce oznacza to, że nie można założyć Konta przy użyciu adresu poczty elektronicznej, do którego w Programie jest przypisane inne Konto lub adresu poczty elektronicznej innego niż przypisany do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
§3
Zasady przyznawania punktów lojalnościowych
- Punktacja lojalnościowa jest przyznawana za dokonywane zakupy w sklepie internetowym zgodnie z poniższym kluczem: Za każde wydane 1 zł Uczestnik otrzymuje 1 punkt lojalnościowy.
- Przy obliczaniu punktów lojalnościowych, które Uczestnik otrzymuje za daną transakcję, kwota transakcji jest zaokrąglana w dół do pełnego złotego.
- Dodatkowe punkty mogą być przyznawane w ramach promocji lub konkursów organizowanych przez sklep.
- Punktacja lojalnościowa jest przyznawana automatycznie po dokonaniu zakupu i zostaje zaksięgowana na Koncie Klienta.
- Zgromadzenie 20 punktów lojalnościowych stanowi równowartość 1 zł, którą można wykorzystać w Programie Lojalnościowym. Przykładowo, przy zgromadzeniu 100 punktów lojalnościowych Uczestnik posiada 5 zł w Programie Lojalnościowym.
- Jeżeli Uczestnik składa zamówienie korzystając z różnych Kont Klienta, punkty wpływają na te konta, z których dokonano zakupu. Nie ma możliwości przenoszenia punktów lojalnościowych na inne konta.
§4
Zasady wymiany punktów lojalnościowych
- Zgromadzone punkty można wymienić na produkty umieszczone w specjalnej karcie przygotowanej na "Koncie Klienta" i dostępne w danym momencie w sklepie (dalej jako: "Produkty wymienialne").
- Każdy Uczestnik może wymieniać swoje punkty lojalnościowe na Produkty wymienialne jeżeli na jego koncie znajduje się wystarczająca liczba punktów, jakie trzeba uzyskać aby nabyć konkretny Produkt.
- Punktów nie można wykorzystywać jedynie w części na dany Produkt wymienialny i w ten sposób obniżać jego ceny.
- Punkty lojalnościowe można zrealizować tylko w ramach standardowego zamówienia o minimalnej wartości wynoszącej 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych).
- Jednorazowo, tj. w trakcie jednej standardowej transakcji, można wymienić maksymalnie 5000 (słownie: "pięć tysięcy") punktów lojalnościowych.
- Punktacja lojalnościowa jest niewymienialna na gotówkę.
- W przypadku zwrotu produktów, z tytułu nabycia którego naliczono punkty lojalnościowe, nastąpi odjęcie punktów lojalnościowych z Konta Klienta w liczbie, która została naliczona za zakup tego produktu. Dotyczy to zarówno przypadku odstąpienia od umowy, jak i skorzystania przez klienta z prawa zwrotu. W celu odliczenia odpowiedniej liczby punktów lojalnościowych Organizator korzysta z przelicznika, w którym 1 punkt lojalnościowy stanowi równowartość 1 złotego polskiego (przykład: Jeżeli Klient dokona zwrotu produktu lub usługi o wartości 99,99 zł, to z jego Konta Klienta odliczone zostaną 99 punkty). Odliczenia dokonuje się w zakresie zgromadzonych na Koncie Klienta punktów lojalnościowych.
§ 5
Postępowanie w przypadku naruszenia regulaminu
- Organizator ma prawo weryfikować zasadność naliczania punktów lojalnościowych. W przypadku stwierdzenia nienależnego naliczenia punktów lub naliczenia punktów z naruszeniem Regulaminu Organizator zastrzega sobie możliwość odliczenia nienależnie naliczonych Punktów z Konta Klienta. O dokonanym odliczeniu i jego podstawie Uczestnik jest niezwłocznie powiadamiany za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres e-mail podany do rejestracji Konta Klienta.
- Organizator zastrzega sobie możliwość zablokowania Konta Klienta w przypadku uzasadnionego podejrzenia naruszania przez tego Uczestnika Regulaminu, w szczególności w celu nienależnego naliczania punktów lojalnościowych.
- Wątpliwości dotyczące odliczania nienależnie naliczonych punktów lojalnościowych lub zablokowania Konta Klienta można wyjaśnić przez kontakt za pośrednictwem poczty e-mail: kontakt@potteramania.pl.
- Blokada Konta Klienta o jakiej mowa w pkt. 2 następuje na czas niezbędny do wyjaśnienia wątpliwości stanowiących podstawę jej dokonania, jednak nie na dłużej niż 7 dni roboczych.
- W przypadku gdy podejrzenie Organizatora dotyczące naruszenia Regulaminu o jakich mowa w pkt. 1 potwierdzą się, Organizator zastrzega sobie możliwość przedłużenia blokady Konta Klienta na czas nieokreślony i podjęcia stosownych kroków prawnych. O przedłużeniu blokady Konta Klienta, Uczestnik zostanie powiadomiony w formie wiadomości e-mail.
§ 6
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest Mateusz Pabian prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Mateusz Pabian, ul.Kokoryczki 5A/55, 04-191 Warszawa, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 1133083913, REGON: 524280459 (dalej jako „Administrator”).
- Więcej informacji jest dostępnych w zakładce "Polityka prywatności", dostępnej pod adresem:https://pottermania.pl/pl/i/Polityka-Prywatnosci/11
§ 7
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Programu lojalnościowego powinny być zgłaszane Organizatorowi na adres poczty elektronicznej kontakt@pottermania.pl, z dopiskiem w tytule wiadomości – „Program Lojalnościowy – reklamacja”.
- O rozpatrzeniu reklamacji osoby, które je zgłosiły, zostaną powiadomione w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
- Organizator odpowiada na reklamację w formie elektronicznej.
§ 8
Rezygnacja z programu lojalnościowego
- Uczestnik w każdej chwili bez podania powodów może zrezygnować z korzystania z usługi "Konto Klienta" , z którym jest bezpośrednio powiązany udział w Programie Lojalnościowym.
- W celu rezygnacji, Uczestnik powinien wysłać do Organizatora wiadomość e-mail na adres: kontakt@pottermania.pl zawierającą informację o rezygnacji z udziału w usłudze Konto Klienta i w Programie Lojalnościowym.
- Organizator po otrzymaniu informacji o usunięciu Konta Klienta przez Uczestnika i odbiorze oświadczenia o rezygnacji z Programu Lojalnościowego, przesyła do Uczestnika wiadomość e-mail potwierdzającą usunięcie Konta Klienta i rezygnację Uczestnika w Programie Lojalnościowym.
- Uczestnik, który zrezygnował z udziału w Programie Lojalnościowym, może przystąpić do niego na nowo, rejestrując się do usługi Konta Klienta zgodnie z § 8 Regulaminu sklepu internetowego. Rezygnacja Uczestnika z udziału w usłudze Konto Klienta, powoduje utratę przez Uczestnika wszystkich punktów lojalnościowych zgromadzonych na jego Koncie Klienta.
§ 9
Przepisy końcowe
- Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego regulaminu w trakcie trwania programu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych takich jak: zmiana przepisów prawa, pojawienie się nowych technologii i systemów informatycznych, prawomocny wyrok sądu, decyzja administracyjna, siła wyższa (w każdym przypadku w zakresie w jakim zaistnienie w/w przyczyn wymusza zmianę zasad określonych Regulaminem), jednak zmiana taka nie może naruszać praw nabytych. O zmianie Regulaminu Klubowicze zostaną poinformowani co najmniej z czternastodniowym wyprzedzeniem. Informacja o zmianie regulaminu zostanie wysłana do Uczestników z wykorzystaniem danych kontaktowych podanych podczas rejestracji do Konta Klienta.
- Program jest prowadzony od dnia 30.01.2024 r. przez czas nieoznaczony. Osoby, które przed 30.01.2024 r. dokonały zakupu na Sklepie internetowym i zarejestrowały się w usłudze "Konto Klienta" przy dokonywaniu danej transakcji, będą miały możliwość wykorzystania dotychczas zgromadzonych punktów lojalnościowych na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie w przypadku kolejnych zakupów w Sklepie Internetowym, tj. dokonanych od 30.01.2024 r.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia prowadzenia Programu Lojalnościowego w każdym czasie z ważnej przyczyny jaką w szczególności jest: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mająca wpływ na Program Lojalnościowy i możliwość jego dalszego prowadzenia, czy też skutkująca koniecznością jego zakończenia; b) ekonomiczna nieopłacalność Programu Lojalnościowego; c) wprowadzenie innego programu lojalnościowego przez Organizatora lub innych form wsparcia sprzedaży.
- O zakończeniu Programu Lojalnościowego Organizator powiadomi Uczestników w formie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej podanej przypisanej do Konta Klienta z co najmniej czternastodniowym wyprzedzeniem.
- W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Regulamin obowiązuje od dnia publikacji go na stronie internetowej sklepu, tj. od 30.01.2024 r.