Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty 24/7) już od 100,00 zł.

Reklamacje

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie? 

  1. Pisemnie na adres firmy:

POTTERMANIA
Mateusz Pabian
ul. Kokoryczki 5A/55
04-191 Warszawa 

  1. W formie elektronicznej na adres: kontakt@pottermania.pl,     
  2. W formie telefonicznej pod numerem telefonu: 664 243 296  

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

   4.  Jeśli pismo reklamacyjne przygotowane jest samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

  • numeru zamówienia;
  • informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
  • pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana, zwrot kosztów lub obniżenie ceny;
  • danych kontaktowych składającego reklamację;
  • adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.  

   5. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem .  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl